Kangasalan seudun JHL 267 ry.

Lyhenne JHL tulee sanoista Julkisten ja hyvinvointialojen liitto. JHL on Suomen suurin julkisten alojen ammattiliitto, jonka jäsenillä on tuhansia ammattinimikkeitä. JHL puolustaa tinkimättä koko laajan ammattikirjonsa etuja ja oikeuksia.

Kangasalan seudun JHL 267 ry:n yhdistyksen jäseniä on n. 600. Yhdistys toimii Kangasalan ja Pälkäneen alueella. Jäseniemme työnantajina toimivat mm. kaupunki, kunnat ja yksityiset työnantajat.

Kangasalan seudun JHL ry tarjoaa jäsenilleen monipuolisesti yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia, edunvalvontaa ja luottamusmiehen tuen.
Järjestöllinen toiminta tapahtuu yhdistyksissä ja työpaikoilla, siellä missä jäsenet ovat. Tavoitteena on jäsenten yhteenkuuluvuuden vahvistaminen ja edunvalvonnan tukeminen.

Järjestötyötä tekevät yhdistysten toimihenkilöt ja luottamusmiehet, yhteistä näille toimijoille on halu vaikuttaa asioihin ja toimia yhdessä hyvien asioiden puolesta.

Yhdessä voimme vaikuttaa työpaikan hyvinvointiin.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Historiaa