KANGASALAN SEUDUN JHL 267

Liiton puheenjohtajaksi on valittu Håkan Ekström ja toimiala johtajaksi Mari Keturi

Yhdistyksen päätavoite on edunvalvonta.

JHL:n yhdistykset toimivat jäsentensä työehtojen ja työolosuhteiden parantamiseksi, ja yhteiskunnallisten etujen ja oikeuksien edistämiseksi. Lisäksi tarjoamme  jäsenille vapaa-ajan tapahtumia ja koulutuksia.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Muistakaa seurata liiton sivujen tiedotusta #painavasyy ja ajantasaista lakko tiedotusta.

Käykää oma JHL tarkastamassa tietonne.

Muista päivittää yhteystietosi! Kuva toimii linkkinä
Facebook; Kangasalan seutu alla olevalla painikkeella sivustolle
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

LIITY JÄSENEKSI

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

JHL SOMESSA:

Facebook   |  Instagram  |  Twitter  |  YouTube